Sobre >atlanta


Som una consultora d’esdeveniments i viatges corporatius 

Una consultora independent de Turisme de Negocis compromesa amb la excel·lència i amb una creixent presència internacional. Entenem els esdeveniments i els viatges corporatius com palanques d’acció per a desenvolupar, expandir i potenciar el negoci de corporacions, associacions, institucions i fundacions.

Meeting planners, congress managers, project managers, travel consultants, luxury travel designers… Un equip de més de 80 professionals amb talents que es complementen per assolir la excel·lència de la nostra marca.

Els nostres valors marquen la diferència

Entenem les particularitats del món corporatiu i instituacional, un coneixement que ens permet oferir qualitat en l’assessorament i els serveis desitjats en esdeveniments i viatges corporatius. 

FACTOR HUMÀ

PROACTIVUS I INNOVADORS 
El nostre equip està sempre a la recerca de les últimes tendències en esdeveniments, business travel yi viatges privats.

PROXIMITAT

A PROP DEL CLIENT
El nostre nivell de personalització i la proximitat són les claus del nostre èxit. Co-crearem plegats els serveis que necessitin.

EXPERIÈNCIA

SENIORITY
>atlanta es va fundar el 1980 i des d’aleshores ha sabut desenvolupar i retindre el millor equip. Un equip de més de 80 professionals amb destacada experiència en el sector.

La nostra història