Comunicació de nou producte

  • Sector: Distribuïdor medicaments
  • Nombre d’assistents: 50
  • Públic objectiu: Departament de marketing d’empresa farmacèutica
  • Objectiu: El distribuïdor de medicaments havia de comunicar el llançament d’un nou producte al departament de marketing de la companyia.
  • Solució: En tres dies, els participants havien d’identificar el nou producte amb una sèrie d’atributs dels famosos personatges de còmic, “superherois” en els que la imatge va ésser present durant tot l’esdeveniment mitjançant activitats. Les activitats que es van realitzar incloïen: voleibol de neu, raquetes, curs ARVA, construcció d’iglú, motos de neu individuals, tir de carabina i rafting neu.

Tornar a Casos d'èxit

Serveis exclusius:

  • Reserva de tots els serveis de sales, allotjament, transport i activitats durant la reunió
  • Assistència del staff d’atlanta durant tot l’esdeveniment per la coordinació d’un programa replet d’activitats.
  • Organització i coordinació de sopars, dinar i activitats per grups.

Comunicació: 

  • Creació d’un esdeveniment innovador i les seves activitats complementàries
  • Imatge gràfica desenvolupada In-house (photocalls, tòtems, ninos, teasers i banderoles)
  • Gestió de la producció i post-producció

 

Scroll Up