Estats Units, descobrint Nova York

  • Sector: Automoció
  • Nombre d’assistents: 40
  • Públic objectiu: Propietaris de concessionaris
  • Objectiu del viatge: El nostre client va organitzar aquest viatge d’incentiu a Estats Units pels millors venedors dels seus concessionaris a tot el territori espanyol.
  • Solució: Aprofitant el llarg pont de la Inmaculada, vam organitzar un viatge a Nova York amb els venedors estrella de la companyia, en el que van tenir l’oportunitat d’assitir a esdeveniments i espectacles únics i de difícil realització per a un viatger individual.

Tornar a Casos d'èxit

Serveis exclusius:

  • Sopar a Benihana, un restaurant japonés on part del show es veure’ls cuinar.
  • Visita al Memorial de la Zona zero on van pujar a una de les seves torres: The World Observartory
  • Visites privades a monuments i activitats
  • Assistència a un Musical a Brodway
  • Partit de la NBA al Madison Square Garden
  • Passeig de 12-15 minuts en helicópter sobre el riu Hudson y el pont de Manhattan
  • Passeig en bici per Manhattan per descobrir emplaçaments únics
  • Allotjament a l’exclusiu Hotel ROW en ple Times Square
  • Un representant d’atlanta, expert al destí, es va ocupar de l’atenció personalitzada dels clients durant tot el viatge, juntament amb els guies locals a cada ciutat.

Comunicació: La imatge amb el logotip del client va estar present durant tot el viatge a: documents de viatge, autocars personalitzats, minutes de restauració, recolçacaps als seients en avions i autocars, benvinguda als hotels i algun dels restaurants.

Scroll Up