QUÈ FEM> TECNOLOGIA
Tecnologia
En l’actualitat, el viatger corporatiu necessita noves eines i solucions tecnològiques i integrals per aconseguir la reducció de les despeses en el compte de viatges de l’empresa.
En aquest sentit, la automatizació de processos, la facilitat en la operativa, els acords ambp proveïdors i la recerca de les millors tarifes constitueixen elements fonamentals per als viatges corporatius.
1. Plataformes de Gestió
2. Eines d’Auto-reserva
3. Reporting
4. IMU Tools
5. Estalvi i Gestió de la despesa
6. Aplicacions mòbils
1. Plataformes de Gestió: Plataformes on-line de control i workflow on, de manera global, l’usuari i el client poden sol·licitar, consultar, aprovar i gestionar tots els serveis que >atlanta li pugui facilitar en la gestió d’un esdeveniment, sigui quina sigui la seva mida i tipologia.
2. Eines d’ Autoreserva: Posem a la seva disposició eines d’autoreserva, a través de les quals podran fer les seves pròpies reserves seguint les polítiques de viatges de la seva empresa i acords amb els proveïdors preferencials. A través d’un procés automatitzat poden planificar i reservar l’itinerari complet de viatge, des de qualsevol lloc i en qualsevol moment, via Internet, accedint a la disponibilitat de reservas aèries, trens, hotels o rent-a-car.
3. Reporting: Eines on-line basades en el cloudcomputing que permeten la gestió de dades dels esdeveniments per a tenir una visió clara, completa i exacta de la despesa; amb accés a un número il·limitat d’informes definits pel mateix usuari.
4. Incident Management Unit: Garantim la prestació del servei davant les necessitats urgents o incidències.
5. Estalvi i Gestió de la despesa: Solucions on-line intuïtives que ajuden a administrar els costos relacionats amb els esdeveniments de manera eficient; solucions de suport de decisions, administració de dades, administració d’itineraris i integració personalitzada dissenyades per millorar la eficiència operativa, reduïr les despeses i optimitzar l’experiència de l’usuari.
6. Aplicacions mòbils: Amb l’objectiu de millorar la experiència abans, durant i després de l’esdeveniment, podem crear Apps personalitzades, permetent als assistents estar connectats vagin allà on vagin, doncs ofereix la possibilitat d’incloure contingut propi, crear campanyes oferint informació i serveis que siguin rellevants, fer un seguiment gràcies a la eina de reporting, i interactuar amb els assistents en qualsevol moment i a qualsevol lloc, gràcies a la seva eina de missatgeria integrada.
SEGURETAT: Els nostres sistemes estan basats en la tecnologia Flexxible i estan allotjats a COLT (Cloud), complint amb la normativa ISO 27001 i la ISO 20000.